Generalforsamling 2025

Kære medlemmer af A New Hope.

Søndag den 23. februar 2025 kl.13.00 afholder A New Hope ordinær generalforsamling.

Dagsordenen for den ordinære generalforsamling i februar omfatter behandlingen af følgende punkter:

  1. Valg af dirigent og op til 2 stemmeoptæller
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed
  3. Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab
  4. Fastlæggelse af kontingent
  5. Fastsættelse og godkendelse af budget
  6. Forslag fra medlemmer
  7. Valg af bestyrelsen
    1. Kasserer
    2. 3 menige medlemmer
    3. 2 suppleant
    4. 1 ekstern revisor
  8. Evt.

Indkommende forslag skal senest være bestyrelsen i hænde d. 9. februar 23:59. Send til Bestyrelsen@anewhope.dk eller afleveres til et bestyrelsesmedlem.
Disse kan efterfølgende læses herunder ved at benytte de nedenstående links:

Regnskab for 2024 og Budget 2025
Vedtægtsændring for §4 v. Jonathan Lørup
Vedtægtsændring for §8 v. Bestyrelsen
Vedtægtsændring for §8 v. Trine W. Larsen

Efter generalforsamlingen vil der være en auktion hvor Hope sætter ting til salg som ikke længere bliver brugt. Privat personer kan sætte personlige ejendele til salg under denne auktion imod en 15% andel af den endelige salgspris.

Find begivenheden på facebook her: https://fb.me/e/7z1NXoyv3