Praktisk

Lokation

Rollespilsområdet, A New Hope, Snerlens Kvarter 13, 7400 Herning.

Du finder området i hundeskoven i Gullestrup, lige nord for Herning. Foreningen har sine egne bygninger som bliver anvendt til scenariet. 

Der er mulighed for parkering ved siden af spilleområdet og en bygning som vi anvender med toiletter og rindende vand. 

Dato & tilmelding

Første spilgang: 2. Maj. 2020, kl. 10:00 – 17:00

Senest tilmelding: Lørdag d. 25. April. kl. 23:00

Tilmelding: https://anewhope.nemtilmeld.dk/2/

Mad

Der vil under scenariet være mulighed for at spise et autentisk frokost måltid. Der ville også løbende blive serveret mindre snacks, som fx frugt.
Har man allergier eller andre forbehold, skal man skrive det under ‘andet’ ved tilmelding.
Vi frabeder at man selv tager større måltider mad med, medmindre andet er aftalt med arrangørerne.

Opførsel & regler

Under scenariet skal man overholde dansk lovgivning. Det betyder bl.a. at man ikke må stjæle fra andre, være voldelig eller lignende. 

Der er ikke tilladt at indtage alkohol eller anden stimuli under scenariet. 

Kostume

Da vi spiller i en vikinginspireret setting, ser vi gerne at folk iklæder sig tøj der afspejler dette. (Pels, tykke kjoler, mørke sko)  Er man ny spiller eller har ikke den store garderobe, er man meget velkommen til at låne tøj og våben fra A New Hope under scenariet. Det er dog vigtigt at man skriver i sin tilmelding at man ønsker at låne tøj og ca. hvilken størrelse, så vi kan få det med ud til lokationen.  

Sikkerhed

Sikkerhed er en vigtig ting når man deltager til en begivenhed. Specielt når det foregår ude i en skov, hvor man måske aldrig har været før. Derfor har vi lavet nogle tiltag for at gøre DIN oplevelse mere sikker!

Trygge rammer

Hvis du på noget tidspunkt under spillet skulle føle dig overvældet eller utryg, så kan du altid trække dig fra spillet. Det gør du ved at lægge en hånd på hovedet og gå imod hovedbunkeren ca. 50 meter uden for spilområdet. Her kan du slappe af og evt. få et glas vand.

Derudover vil gøre vores bedste for at tage hensyn til deltagere med særlige behov. Det er dog vigtigt at informere os som arrangørerne inden spillets start, så vi kan tage de bedste forbehold. Dette kan gøres allerede under deltagertilmeldingen.

Hvis du oplever noget i spillet, står vi også klar til at håndtere det oppe i bunkeren.

Fysiske skader

Skulle uheldet være ude og man kommer til skade under scenariet står arrangørerne altid klar til at hjælpe. Ud over en førstehjælpskasse, så har vi også altid en plan klar til hvis du skulle have behov for at komme på hospitalet.

Dette forklarer vi mere omkring til selve briefingen til scenariet, hvor vi fortæller hvem og hvor du kan gå hen hvis du kommer til skade.

Persondata

Vi opbevarer al persondata i henhold til lovgivning og GDPR. Vi ser det som en vigtig opgave at al din data er sikker. Skulle der være ekstra forbehold er du velkommen til at kontakte os før eller efter en spillegang. 

Holdet bag

Hoved-arrangører: Trine Wad Larsen, Marc Thomas, Rasmus Steiner Bie, Heidi Guldager

Crew: Jesper Daugaard Kolster, Simon Ulrik

Ekstra tak til: Tanja Brøchner-Nielsen, Denise Brødløs Færge, Signe Sønderhousen, Emil Thoftgaard